Kan man...

...ha ett kravlöst förhållande?

Ett förhållande innebär ganska snabbt en massa krav åt båda håll.
Är det möjligt att ha ett "kravlöst" förhållande?

Nu menar jag ju inte att man ska vara med andra lr nåt,men att slippa bråka om vardagliga saker för att man kräver att den andra ska göra saker på ett visst sätt etc.
Kanske är jag som är knäpp,men ska jag nångång ha ett förhållande igen så vill jag ha ett relativt kravlöst sådant.
Om jag vill vara ute till kl.5 en lördagnatt,så vill jag kunna vara det utan att måsta förklara i 2 timmar när jag kommer hem vart jag varit å vad jag gjort osv.
Och jag vill kunna äta,sova och skita när jag vill!

Särbo är ett måste! Men för det så tror jag inte att det automatiskt blir kravlöst...?

Kommentarer
Postat av: Malin i skogen...

Särbo är så kravlöst det kan bli. Mycket bättre, inte samma bråk & tjafs. Sköter sig själv och njuter av varandra när man träffas, mer kvalitet liksom.



=) Ha de gott

2010-01-26 @ 10:01:03
URL: http://mpmbmcm.blogg.se/
Postat av: M.J.

När du väl träffar den du vill spendera resten av ditt liv med bör du ju inte ha nå problem med att förklara var du varit och vad du gjort. Och är du den hon vill spendera resten av sitt liv med så accepterar hon ditt svar och låter det vara bra så. = Inget bråk.

2011-09-05 @ 21:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0