Uppsala



Jag har kommit till insikt den här hösten och vintern som gått, att det inte är bar att bo här i Kramfors.

Det finns inga som helst möjligheter här, då folk är snålare än snålast här.
Med det menar jag att har man fast jobb mm så är det bra , husen skänker nästan folk bort här, och det är barnvänligt, samt att det är fin natur, men svinkallt på vintern, mycket snö.

Jag själv är från början från Stockholm och skulle aldrig vilja bo där igen, då jag inte vill att min dotter skulle växa upp där, men i utkanterna som Uppsala tror jag att det skulle vara en bra start att bosätta sig i.

Jag har ett bra jobb som förhoppningsvis följer med mig dit jag flyttar, då jag är försäljare, och vill man sen börja starta något eget så finns det en större marknad i en större stad vad man än startar för företag.

Så nu tok renoverar jag mitt hus, och förhoppningsvis får det sålt, och sen är man FRI att kunna flytta vart man vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0