Resande Pärlan




Ja, då sitter man i Göteborg, rättare sagt Mölndal.

Har varit en lång dag kan man säga, klev upp vid halv fem och Niclas med sällskap av Thomas skjutsade ner mig till Sundsvall för att senare ta och flyga därifrån.

Synd bara att man inte somnade fråns halv två på natten:)

Det roliga idag var att jag besökte en stor entreprenör där jag kanske kan få ett stort kontrakt:) det vart ett lyckat möte måste jag säga.

Senare var man tvungen att gå gå en sväng i centrum, där jag hittade en mycket bra resturang som severade mat och öl:)

Det tråkiga att vara borta nu, är att jag saknar ju min dotter Caroline, samt mina bästa vänner Sandra och Niclas.

Nya tag i morgon och självklart skriva vad som hänt denna dag:)

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0